Brend olmanın yolları

Bir qız yaşlı anasının ayaqları şişdiyinə görə ona Zapposdan 6 çüt fərqli ölçüdə ayaqqabı sifariş edir. Amma ayaqqabıların heç  biri onun ayağına uyğun gəlmir. Yaşlı qadın Zapposun müştəri xidmətlərinə zəng edib vəziyyəti izah edir.  Və bütün ayaqqabıları geri qaytarmağın mümkünlüyünü soruşur.  “Bir gün sonra qadın bir dəstə gül və yanında bir not alır: “tezliklə sağalın”. Zappos ayaqqabıların hamısını geri qaytarmaqla və yaşlı qadına bu jesti ilə kifayərlənmir. Ailəyə VİP müştəri statusu  verir və onların bütün çatdırmalarını pulsuz edir.

P.s. Mükəmməl brend olmaq təkcə göz oxşayan rənglər, mükəmməl logo və dilə yatan sloqan deyil.

Şirkətə uğur qazandıran təkcə satdığı məhsul deyil, onu necə satmasıdır. Zapposun həmtəsisçisi Tony Hiseha görə bir nömrəli prioritet şirkət mədəniyyəti olmalıdır.

  • Maraqlı reklam faktları

    İstəyimizdən asılı olmayaraq reklamlar günün istənilən zamanında həyatımıza daxil olur. Küçədə, nəqliyyat vasitələrində, marketlərdə, televiziya və radioda, müxtəlif saytlarda, qəzet və jurnallarda, iaşə obyektlərində, bir sözlə ayağımızı qoyduğumuz istənilən məkandaArdını oxu…Maraqlı reklam faktları

  • Promo reklam, promo stend.

    Promo stend mobil reklamın ən populyar növlərindən biridir. Bu populyarlıq mobil promo stansiyaların yüksək funksionallığı ilə bağlıdır. Təqdimat sayğacı xüsusi yığıla bilən dizayndır, o, stolun üstü və şirkət loqotipi vəArdını oxu…Promo reklam, promo stend.

  • Reklam strategiyası

    Reklam və reklam strategiyası nədir?Reklamın yaranması‍‍Reklam insanları bir şey haqqında məlumatlandırmaq, onlara nəyisə almaq və ya təşviq etmək üçün təsir etmək məqsədi daşıyan ödənişli ünsiyyət mesajının hazırlanması prosesidir. Bu yollaArdını oxu…Reklam strategiyası