Brend olmaq yolları.
Bir qız yaşlı anasının ayaqları şişdiyinə görə ona Zapposdan 6 çüt fərqli ölçüdə ayaqqabı sifariş edir. Amma ayaqqabıların heç biri onun ayağına uyğun gəlmir. Yaşlı qadın Zapposun müştəri xidmətlərinə zəng edib vəziyyəti izah edir. Və bütün ayaqqabıları geri qaytarmağın mümkünlüyünü soruşur. “Bir gün sonra qadın bir dəstə gül və yanında bir not alır: “tezliklə sağalın”. Zappos ayaqqabıların hamısını geri qaytarmaqla və yaşlı qadına bu jesti ilə kifayərlənmir. Ailəyə VİP müştəri statusu verir və onların bütün çatdırmalarını pulsuz edir.
P.s. Mükəmməl brend olmaq təkcə göz oxşayan rənglər, mükəmməl logo və dilə yatan sloqan deyil.
Şirkətə uğur qazandıran təkcə satdığı məhsul deyil, onu necə satmasıdır. Zapposun həmtəsisçisi Tony Hiseha görə bir nömrəli prioritet şirkət mədəniyyəti olmalıdır.
1 comment so far